دانلود Harry Potter 4 – بازی هری پاتر و جام آتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Harry Potter 4 – بازی هری پاتر و جام آتش
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 456
نویسنده : S.A.H

دانلود Harry Potter 4 – بازی هری پاتر و جام آتش

Harry Potter 4 چهارمین ورژن از بازی هری پاتر با عنوان The Goblet of Fire در سبک ماجرایی برای کامپیوتر است و توسط Electronic Arts در ۲۰۰۵ عرضه شده است. باری دیگر با این شخصیت و دوستانش همراه شوید تا ماجراهای جدیدی را تجربه کنید و بر تجربیات جادوگریتان بیافزایید. در این نسخه، سعی شده تا بر روی جادوها یا همان Spells بیشتر کار شود و قدرت بدنی کمتری برای ضربه زدن به دشمن بهره ببرید.

دانلود Harry Potter 4 - بازی هری پاتر و جام آتش

Hermion و Ron در بازی Harry Potter 4 به کمکتان آمده اند و برای گشایش رموزی که از هزاران سال پیش مخفی هستند، باید پا به پیش بگذارید. کاراکتر های جدیدی در سمت دشمنان از جمله اژدها به بازی افزوده شده اند که جذابیت خاصی به آن می بخشند. در هر مرحله، چند ماموریت بر عهده تان گذاشته می شود و در صورتی که بتوانید از عهده انجامشان بر بیایید، مهارتتان در جادوگری بالاتر خواهد رفت. هم چنین به Level بعدی راه می یابید و با محیطی جدیدتر مواجه می شوید.

 

اکثرا در محیط های جنگلی به گشت و گذار می پردازید و برای کشف چیز های جدید باید با خطرات متعددی روبرو شوید. برخی از جادو های سیاه در Harry Potter 4 وجود دارند که در چنین مناطقی یافت می شوند و اگر حواستان را کاملا جمع نکنید، گرفتار آنان می شوید. طبق توضیحات سازندگان هری پاتر و جام آتش، در این ورژن سعی شده تا حالت Co-operative بهبود بخشیده شود و در صورتی که با دوستانتان همکاری لازم را نداشته باشید، قادر به عبور از مراحل نیستید. گیاهان و درختچه هایی در بعضی از مکان ها پنهان شده اند که قابلیت های خطرناکی دارند و نوعی تله به حساب می آیند. به همین خاطر نیز برای کسب موفقیت در بازی Harry Potter 4 باید با صبر و حوصله به پیش بروید و قبل از قدم گذاشتن، جلوی پایتان را به دقت بررسی کنید.

حجم فایل : ۹۰۰.۸۵ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , ماجراجویی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: